اول سلام ، دوم …

مارس 25, 2008 at 3:27 ب.ظ. بیان دیدگاه

يه سلام گرم به دوستان وردپرسي ! سال نو همگي شما مبارك باشه و آرزوي بهترين هارو براتون دارم … .

اصلا فكرش رونميكردم كه يه روزي كار من هم به سرويس رايگان وردپرس بكشه ! نميدونم چرا اينطوري شد ؟ من كه 3 تا وبلاگ روي سرور سايتم داشتن فعاليت ميكردن ! بخاطر خودخواهي من همه وبلاگ ها بسته شدن و حاصل قعاليت چندين ماهه خودشون از بين رفت .

راستش رو بخواين خودم هم خيلي از وضع ناراحتم … سرويس رايگان وردپرس افتضاحه و خيلي محدود كرده ما وبلاگ نويس ها رو … . به هر حال فعلا همينيه كه هست و اگر دوباره سرور رو راه اندازي كردم در همين وبلاگ اعلام ميكنم .

ياد خاطرات و 180 تا پست كه طي 11 ماه براشون زحمت كشيدم و پر خاطره بودن خوش …

خدا بيامرزدت Proclick.org

محمدحسين اسدي .

 

Entry filed under: روزانه.

ديوونه هاي عاقل نما !

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



