وردپرس ، مثلا / ظاهرا – رايگان

مارس 27, 2008 at 3:03 ب.ظ. 2 دیدگاه

اي مرگ بگيرين با اين سيستم رايگانتون !

يكي نيس بگه واسه چي اسم سيستم رو رايگان ميزاريد ؟! هان … كاري به نرم افزار ورد پرس ندارم و كارش رو خوب انجام ميده و من خودم به شخصه اين رو از مويبل تايپ بيشتر قبول دارم.

اينها تو سايتشون جار زدن پول نديد ، وبلاگ بنويسيد ! سيستم هاي زيادي واسه نوشتن وبلاگ هست ولي خوب من ناچار شدم تو اين سايت عضو بشم فقط بخاطر گل روي ورد پرس ! ديروز داشتم توي مديريت وبلاگ جفتك مينداختم و به هر سوراخي كه ميرسيدم ، فورا دستم رو فرو ميكردم داخل ! « ! ‌»

نيست كه من قبلا روي Css قالب ها خيلي حساسيت داشتم و كلي روي Css و گرافيك قالب كار ميكردم ، خواستم خير سرم بيام فقط 4 تا رنگ رو تغيير بدم … ديدم نوشته براي فعال كردن اين قسمت بايد كوفت (پول) بپردازيد . تنها كاري كه ميشه با اين قالب هاي ضايع كرد ، تغيير عكس هيدر هست و بس.

چه ميشه كرد جز سوختن و ساختن و انتظار كشيدن تا شايد روزي Proclick.org با وبلاگ هاي پرطرفدارش برگرده … .

* صفحه هنر عكاسي بروز شد !

Entry filed under: خاله زنكي.

ريش ! طنز زبان انتقاد جامعه

2 دیدگاه Add your own

  • 1. بابك  |  مارس 27, 2008 در 6:02 ب.ظ.

    با سلام، سال نو و وبلاگ جديدتون مبارك!

  • 2. دخترکِ اوریجینال  |  مارس 27, 2008 در 7:55 ب.ظ.

    واسه همین بلاگفارُ دوس دارم من!

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



