طنز زبان انتقاد جامعه

مارس 28, 2008 at 9:59 ق.ظ. بیان دیدگاه

قبل نوشت :

– من فقط از يك سريال صحبت كردم و هيچگونه نظر شخصي در اين رابطه ندارم . من كاري به اين مسائل ندارم . سر من تا ته زير برفه ! مطمئن باشيد هيچوقت جرات نميكنم امنيت ملي رو بهم بزنم … .

سريال » مرد هزار چهره « رو هر شب دنبال ميكنم . شايد برخي از شما تصور كنيد كه از روي بيكاري و علافي ميشينم پاي برنامه هاي مسخره تلويزيون ملي . لوس بودن و فاقد محتوا بودن برنامه هاي تلويزيون ملي داره بيداد ميكنه و متاسفانه مسوولين حاضر به يك تحول عظيم و سازنده در صدا و سيما نيستن .

شايد صدا و سيما فكر ميكنه با پخش كردن فيلم هاي به اصطلاح جديد هاليوودي به مناسبت هاي مختلف سرمردم رو گرم خواهد كرد تا بلكه دست از سر ديشهاي ماهواره بردارند . من كه اينطور فكر نميكنم و كمتر فردي پيدا ميشه كه ديش ماهواره داشته باشه و فيلم هاي خوب كانال هاي Multivision و Mbc رو بخاطر فيلم هاي پر سان*سور صدا و سيما بيخيال بشه .

. . . داشتم از سريال » مرد هزارچهره » ميگفتم . احتمالا مهران مديري ميخواد با اين سريال چيزي رو برسونه ! اگر شب گذشته سريال رو ديده باشيد متوجه منظور من ميشيد . خيلي جالبه بود …

* نيروي انتظامي خيلي راحت اهالي يك محله رو بدون دليل و حكم بازداشت ميكرد و ميبرد بازداشتگاه . فرمانده كلانتري كه مهران مديري نقشش رو بازي ميكنه ، خيلي راحت دستور زندان ، حبس ، اعدام رو صادر ميكنه و هر زمان كه بهش گوشزد ميكنن اينها كار تو نيست و پات رو از گليمت درازتر نكن ، سعي ميكنه تا به هر شكلي كه شده حذفشون كنه .

* يه اشاره اي كردن به حرف كشيدن از زنداني با قدرت شكنجه و زور مشت و لگد ! به زور كتك از فردي كه خيلي كارهارو شايد انجام نداده باشه 6 كيلو اعتراف كشيدن … اينها چه مطلبي رو ميرسونه به نظر شما ؟

* از بازداشت كردن و بريدن حكم زندان براي نوجوانان هم به مطلبي اشاره كردن .

توي يه صحنه وقتي به فرمانده كلانتري » مهران مديري » ميگن كه اين كارها بر خلاف قانون هست ، فرمانده ميگه : » قانون ؟!! من اين قانون رو عوض ميكنم !‌ من خودم قانون هستم !!! »

پي نوشت :

فقط اميدوارم به مهران مديري رحم كنند و به سرانجام » فرزاد حسني » دچار نشه .

– توي اين جامعه تنها زباني كه احتمال قيچي كردنش كمه ، زبان طنز هست وبس . مجبوريم با اينطور سريال ها حرف دلمون رو بگيم البته با احتياط تمام .

Entry filed under: روزانه.

وردپرس ، مثلا / ظاهرا – رايگان سال نو من

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



